PLD-Devel?

Nie, 26 Mar 2000, 15:46:29 CEST

On Sun, 26 Mar 2000, Leszek 'Leon' Krupiński wrote:

> Witam
>
> Na liście członków PLD jest coś takiego jak "Członkowie zespołu PLD-Devel". To
> jest jeszcze coś takiego? Czy można to wyciąć?

Trudno powiedzieć. Wojek niby miał coś robić ale nie widać żeby cos z tego
wyszło. W tej sytuacji mozna chyba to już można pominać ten kawałek
tekstu (w razie czego decydujący powinien być głos Wojtka).

> Do tego dopisałem jak się przyłączyć i "założenia" (mam nadzieję kloczek, że
> się nie obrazisz, że chamsko wstawiłem twój post z pcola? :). W sumie nie jest
> to konieczne, ale niektórym tego brakuje (niektórym spoza PLD). Jak ktoś uważa
> coś jeszcze za ważne do dopisania to niech dopisze albo mi podeśle.

Jeżeli to jest ten tekst jaki poszedł chyba wczoraj to nie ma sprawy bo
już stosunkowo blisko oddaje sens pewnych kierunków działań które
podejmujemy. Ze względu na pośpiech w jakim to pisałem tekst i tak będzie
trzeba jeszcze uzupełnić/poprawić ale jako bazówka może być.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/