mod_php3.spec: configure --with-pgsql=yes

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Nie, 26 Mar 2000, 16:02:34 CEST

Chciałem mod_php3 podciągnąć do wersji 3.0.15, ale zatrzymałem
się przy  tych dwóch kłopotach:

Znalazł ktoś jakiś mądrzejszy sposób na zmuszenie php do
skompilowania się z postgresem, niż:
   ln -s /usr/include/pgsql /usr/include/pgsql/include
   configure [...] --with-pgsql=/usr/include/pgsql
albo moduły á la redhat?

Nie wiem skąd configure wciska mi do INCLUDE_DIR -I/usr/lo-
cal/include (nawet nie mam takiego katalogu) zamiast -I/usr/
include, skutkiem czego do apachowego .h wkładany jest memory.h z
ImageMagicka zamiast z glibca. Na razie poprawiłem to zmieniając
Makefile'a, ale przecież nie tędy droga...

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/