dps czy dgs ???

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 28 Mar 2000, 19:24:37 CEST

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Jak bedzie odpowiedz na tak postawione pytanie ???
> Na stronie dps, znalazlem informacje, ze dgs jest bardziej _rozwiniete_
>
> Wg mnie wyglada na to, ze lepiej jest sie zajac dgs-em.
> A jakie jest Wasze zdanie ??

Bardzo proste: Co to kogo obchodzi jakie to dotoatkowe "rowinięcia"
zawiera dgs, jeśli i tak żaden programista tego w aplikacjach nie
używa...
Normalny dps jest chyba przecież już w XFree86? (Niestety nie stosuje
XFree86-4.0,
bo rozkaracza się na mojej pokornej RageII-C...)

--
	Marcin Dalecki

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/