(Bylo: Ginace ...) pppd start/stop, persist

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 29 Mar 2000, 12:02:35 CEST

On Wed, 29 Mar 2000, Blizbor wrote:

> Szczerze mowiac rozwiazanie z inittabem jest klopotliwe.
> Mozna to prosto zrobic
> [..]
> zamykanie normalnie przez kill.

Co nie rozwiazuje problemu Marcusa polegajacego na tym ze pppd mu samo
umiera i trzeba je trzymac pod respiratorem.
Czytaj uwazniej.
zreszta imho to twoj skrypt jest bardziej klopotliwy - jesli nie bede
chcial zeby jakies ppp mi startowalo to musze usunac/przeniesc jego
konfiguracje zamiast wyhaszowac jedna linijke w inittabie.

> Pozdrawiam,
> Blizbor
> --
Grzegorz Stanislawski