instalacja

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 31 Mar 2000, 23:50:30 CEST

On Fri, 31 Mar 2000, Paweł Gajda wrote:
> Brakuje mu także Prereq: utemper (tworzy grupę utmp)
utempter. A ja myślałem, że to w rc-scripts brakuje utemptera...

> OK, tylko Requires nie wymusza na rpmie
> kolejności i należałoby wstawić to do Prereq.
no to do poprawki :>

> Miał tu być SysVinit.
czyli znowu fileutils.

> Na razie instaluję jedynie 69 pakietów (po dołożeniu zależności wychodzi 74),
> przyjęte przeze mnie za basesystem i to już właściwie wszystkie byki
> (w _samej_ instalcji, jak dotąd jeszcze nie zabootowałem systemu),
> poza oczywiście niepotrzebnymi zależnościami, jak:
> - util-linux -> tcsh, bash (-> readline)
> - syslog     -> perl (-> gdbm)
> Należałoby IMO ustalić listę pakietów, które dadzą
> minimalny system. Zapewne masz taką wstępną(gotową już?) listę?
nie, nie mam :>
> Ta, na której trenuję leży na http://hq.obop.com.pl/~mis/basepkgs.txt
IMVHO powinno być tak, że: wybieram sobie dowolny zestaw pakietów (np.
samego perla i vima (bo chcę z nich korzystać), a na podstawie
zależności powinna być zainstalowana cała reszta potrzebnych do
działania systemu pakietów. A czy jest tak w tej chwili, to nie wiem,
ale jutro będę zawzięcie testował instalację.

> Oj nie, prowizorką (jak i kodem instalującym pakiety) zajmuje
> się Paweł Kołodziej. Nie posiedzę na tym, ponieważ chcę uruchomić
> instalator właściwy.
eee, no tak :> w sygnaturce Paweł to i pomyliłem...

> BTW pisałeś coś o buiderach, są już? Przdałoby mi się do testów
> przebudowanie kilku pakietów z ostatnimi poprawkami.
dajcie mi czas do 7.IV.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/