OFFTOPIC: Kilka pytań

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 11 Maj 2000, 02:42:21 CEST

On Thu, May 11, 2000 at 02:17:44AM +0200, Michal Zawalich wrote:
> 1. WAŻNE:
> # useradd piotrek
> useradd: warning: CREATE_HOME not supported, please use -m instead.
> Usera dodaje do bazy, ale nie zakłada jego katalogu domowego. Bardzo
> by mi zależało na pomocy w tym temacie.

# useradd -m -k /etc/skel/pl piotrek

> 2. WAZNE:
> Jak bezboleśnie przenieść katalogi userów z /home do /home/users,
> oraz jak bezboleśnie przekonwertować passwd (bez shadow) do PLDowskiego
> passwd (z shadow).

# pwconv

> 3. Jak się ma pop3 z imapu do solid-pop3d, tzn. czym się różnią i który
> wybrać?

solid-pop3d jest IMHO wygodniejszy od ipop3d. Pozwala na wiele rzeczy na
jakie nie pozwala ipop3d.

> 4. ftpd-BSD czy utftpd, a może jakiś inny?

ftpd-BSD albo proftpd. utftpd to serwer tftp a nie ftp.

wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key