bootowalny ISO z PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Sob, 20 Maj 2000, 17:59:05 CEST

Zrobilem pre-release obrazu ISO z PLD (poki co z bootkietka zamiast
instalatora). Do potestowania (na razie tylko i586):

ftp://sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/iso/i586/

Brakuje jeszcze kilku rzeczy do sprawnego dzialania, np.
- skryptu do wybierania listy pakietow
- mozliwosci zaladowania SCSI przed zamontowaniem partycji docelowej
- dokumentacji w j. angielskim
- prowizorka sprawiala mi ostatnio jakies problemy przy instalacji po
  ftp, i ogolnie trzeba jeszcze tam dopisac ze dwie rzeczy zeby mozna
  bylo uzywac tego dopoki nie pojawi sie instalator
- jeszcze kilku paczek z modulami (np. parport-ide)

Problemy z modulami do SCSI nie sa takie wielkie, mozna to zrobic
"recznie" (tzn. reczne rozpakowanie paczki, albo wykomentowanie kawalka
sprawdzajacego zamontowanie partycjii docelowej ze skryptu "selmod")

Wiem, ze to nie jest jeszcze cos co mozna pokazac światu, i wiem, że
lepiej by było gdyby tam był instalator, ale niestety instalator nie
nadaje się jeszcze do instalacji, a wygodnie jest mieć z czego czasami
instalować system.
Komentarze i uwagi do aktualnego stanu mile widziane. Wylapujcie
wszystkie potkniecia, usterki itd., to moze nawet da sie to doprowadzic
do postaci szerzej używalnej :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...