menu gnome

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Czw, 25 Maj 2000, 19:14:34 CEST

On Thu, 25 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> I internet zniknnie raczej. Nie każdy ma ten internet.
> Sięć już przedzej :)
OK. Ale możnaby tak przerobić gnome-core aby plik
$APPLNKDIR/Internet/.directory znajdował się $APPLNKDIR/Networking/.directory.
Chodzi mi głównie o locale.

>  Mysle,
> Kłopot w tym, że o ile można to szreregować to nie mozan robić linii
> oddzielających w menu (chyba, że można ale ja nie wiem jak).
Mimo wszystko IMVHO lepiej nie rozdzielać tego na poszczególne katalogi.

> Niemniej porządkowanie Menu po woli trzeba robić bo jest tego jjuż sporo.
OK, jake by nie były ustalenia, to ja zgłaszam się na ochotnika :) , chyba
że ktoś inny chce się tym zająć.

BTW znalazłem też pakiety w podmenu Editors (np. gnotepad+) i chciałem się
zapytać czy to tak ma być, czy jednak Applications.

--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >