menu gnome

Czw, 25 Maj 2000, 23:21:43 CEST

On Thu, 25 May 2000, Michal Zawalich wrote:
[..]
> OK, jake by nie były ustalenia, to ja zgłaszam się na ochotnika :) , chyba
> że ktoś inny chce się tym zająć.
>
> BTW znalazłem też pakiety w podmenu Editors (np. gnotepad+) i chciałem się
> zapytać czy to tak ma być, czy jednak Applications.

Wydzielenie grupy Applications jest IMHO sztuczne bo to wszystko co jest w
menu to są nic innego jak aplikacje.
Sisć, Edytory, Grafika, Multimedia, Gry to chyab juz pewniki (chyba że
masz inne propozycje). reszta jest do poukładania.
Po za tym co do wydzielanai menu z Networking to raczej bym to jednak
podzielił. Powód jest taki, że aplikacju juz jest sporo, a bedzie jeszcze
wiecej i bez drugiego poziomu podziału bedzie trudno to objąć.

Co do modyfikacji gnome-core to postaram sie to zrobić.

Jezszcze jedno co do menu. W dokumentacji jest mowa o tym, że aplety np. z
WM-a mozan pakować w opakowanie (w poskim menu jest to pod Panel -> Dodaj
do panelu (chyba lepiej byłoby "do panela") -> Zagnieżdzenie aplikacji.
Co prawda nie udało mi się tego jeszcze uzyskać tak żeby to działało ale
widziałem zrzuty z ekranu na których paskach panela gnomowego osadzone
były aplety WM-owe. Jeżeli dałoby się to definiować na poziomie plików
desktop to byłoby to niesamowicie cenne bo troche tych apletów mamy (a
jeszcze troche możnaby dorobić).
Jakby komuś się udało na coś w powyższej materii wpaść to prosiłbym o
podzielnie się tym co i jak.