jakie urle w specach?

Czw, 4 Maj 2000, 22:45:54 CEST

On Thu, 4 May 2000, Daniel bonkey Bauke wrote:

> czwartek, 04 maj, Tomasz Kłoczko natłukł(a):

> No, niby to drobnostka -- chodzi tu o kwestie filozoficzne, czy
> zapychać Sieć czy nie, ale w końcu po coś się robi te mirrory.

Dobra skoro chcesz troche "pofilozofować" ;-) to założyć można, że to że
mirror nie bedzie aktualny jest tak samo prawdopodobne i upierdliwe jak
to, że primary site jest cieżko osiągalne lub wogóle nie osiagalne i mamy
sytuacją patową :-)

A tak na poważnie to takie rzeczy naj pldnotify.awk całkiem dobrze sobie
radzą na adresach źródłowych .. tylko nie wszystkie adresy w nie we
wszystkich specach są aktualne (na to ciężko coś poradzić po za ręcznym
aktualizowaniem).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/