bonkey: SPECS lynx+ssl+socks5.spec

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Sob, 6 Maj 2000, 17:56:06 CEST

piątek, 05 maj, Artur Frysiak natłukł(a):

> Trzeba było rozwiązać rejecty i poprawić wszystkie sprintfy
> według tej modły. Wiem że to upierdliwa robota ale należy to
> zrobić.
Przyglądnąłem połowę i były już połatane. Pewnie niesłusznie, ale
założyłem, że i reszta też. Wrzuciłem niedokończone, bo akurat
funto w nim grzebał.

A przy okazji lynxa -- coś mu się nie chce teraz kompilować,
zdaje się, że jakaś łata źle wlazła, postaram się poprawić,
ale może ktoś-coś-wcześniej?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution