IDE

Nie, 7 Maj 2000, 22:43:08 CEST

> Nie wiem dokładnie o co chodzi. Robię Cc na pld-list żeby skontaktował sie
> z Topbą ten kto takie kłopoty zauważył, bo nie pamietam dokładnie kto to
> napiosał a już list jaki prezyszedł na pld-list z sugestią o nieładowaniu
> się modułu ide.

Moze warto by archiwizowac pld-list, jesli nikt tego jeszcze nie robi ?

> Co do patcha to w tej chwili mamy w specu:
> Patch6:         ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ide.2.2.14.20000124.patch.gz
>
> i jeszcze nie sprawdzałem czy jest cos nowego.

Zaraz po ukazaniu sie 2.2.15 pojawil sie tez
ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ide.2.2.15.20000504.patch.gz

Jedyne problemy z modularnym ide jakie stwierdzilem to:
- nieprawidlowe wyrejestrowywanie adresow I/O zwiazanych z Bus-Masteringiem
  (przynajmniej dla ALi15x3) przy wyrejestrowywaniu modulu
- wrazliwosc na kolejnosc zaladowywanych modulow (ide-mod, ide-probe-mod,
  ide-{disk,cd,tape} - ale ta przypadlosc jest znana od dawna i ma
  znaczenie chyba tylko gdy nie brak kmod lub sa problemy z modprobe.

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/