OFFTOPIC: Kilka pytań

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Czw, 11 Maj 2000, 09:47:14 CEST

On Thu, 11 May 2000, Artur Frysiak wrote:
> # useradd -m -k /etc/skel/pl piotrek
swoja droga pora zmodyfikowac addusera tak zeby dobrze korzystal ze
skela, tzn. zeby sam wybieral zgodnie z localami, i zeby najpierw bral
wszystko z C.

> solid-pop3d jest IMHO wygodniejszy od ipop3d. Pozwala na wiele rzeczy na
> jakie nie pozwala ipop3d.
uwaga na domyślną konfigurację. Nie wiem czy w wersji na FTP juz jest
dobrze, bo poprzednia którą ściagałem kasowala wiadomosci od razu po
ich sciagnieciu bez czekania na DELE: i keep w fetchmailu nic nie
dawalo. A ja akurat testowalem na tym program do sciagania poczty...
Pare wiadomosci poszlo sobie wtedy w kosmos...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/