autoconf-RPMDELETE ???

Czw, 11 Maj 2000, 20:11:18 CEST

On Thu, 11 May 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Podczas budowania gnome-utils wysypało mi się na
> /var/tmp/rpm-tmp.23403[22]: autoconf: not found
>
> I rzeczywiście: zamiast /usr/bin/autoconf
> mam /usr/bin/autoconf-RPMDELETE
>
> Ostatnio robiłem dużo upgradów, m.in autoconfa, wtedy to się pewnie
> zrobiło.
>
> Błąd rpm'a?

Niekoniecznie. Jeżeli masz rev 10 to jest to wersja nie do użytku (lub
budowałeś z HEAD). Powód: brak przystosowania do mawka. Zaraz zapuszczę
jeszcze raz przebuidowanie autoconf-*-9 i taka wersja do momentu kiedy nie
będzie poprawek do mawka będzie musiała być na ftp.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/