awk i autoconf

Czw, 11 Maj 2000, 21:04:53 CEST

Sytuacja teraz wygląda tak, że próba zbudowania autoconfa w zmienionym
środowisku mawk/gawk nawet w starszej wersji daje niepoprawny produkt
wykściowy.
Ja nie mam w w tej chwili za bardzo czasu (mam jeszcze na głowie naprawę
systemu w fitremce i jeszcze wyjazd do Krakowa) ale w miedzyczasie
sugerowałbym zaintereasować sie awkiem z
http://cm.bell-labs.com/cm/cs/who/bwk/awk.tar.gz

Jest to awk jaki jest używaney w tej chwili w Debianie.

Kometaż z http://cm.bell-labs.com/cm/cs/awkbook/index.html:
"Source for the one true awk, updated June 3, 1999"

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/