apacz (v6) + mysql i postgres

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Sob, 13 Maj 2000, 00:53:16 CEST

On Fri, May 12, 2000 at 11:06:43PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:
> Ponieważ ostatnio mam dosyć mało czasu na eksperymenty, chciałem się
> więc zapytac jak wyglądać sprawa naszego PLDowskiego apacha z bazami
> danych, z postgresem i MySQLem - chodzi o odpowiednie moduły? Czy IPv6 już
> działa? Być może jak znajde trochę czasu przysiąde się do apacha, ale nic
> nie obiecuje... :(

Jeśli chodzi o wsparcie do baz danych w php to wspiera on mysqla i
postgresql oraz gdbm i ndbm (bazy w pliku). Jednak ostatnie php (4.0rc2) ma
problemy z ładowaniem modułów.
Ja rozwiązałem to lokalnie przez ustawienie
LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib/apache/php:/lib:/usr/lib:/usr/X11R6/lib
Jeśli chodzi o IPv6 to część 'normalna' działa, servery wirtualne też.
Misiek donosił o problemach z SSL. Jest problem z proxy.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key