Konflikt mozilla-M15 - libjpeg-devel

Nie, 14 Maj 2000, 23:25:36 CEST

On Sun, 14 May 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Na FTP nie ma jeszcze dla i586...

Ale się przebudowało prawidłowo (jak Artur jutro z rana przyjedzie to
napewno przerzuci gotowy pakiet).

> Chyba wiem. W specu nie ma BuildRequires: libjpeg-devel. U mnie podczas
> budowania Mozilli go nie było, więc skompilował własnego. Teraz jest i
> zaczęły się schody. Tak mi się w każdym razie wydaje.

Dobra to wychodzi na to, że w takim razie pakiet jest jeszcze do drobnych
poprawek pod kontem poprawności lusty BuildRequires.
Tak czy inaczej ostanie zmiany są częsciowo do cofnięcia.

W cofnięciu potrzebnych zmian pomoże Ci przejrzenie zapewne:

$ cvs diff -u -r 1.23 mozilla.spec

bo część rzeczy jest oczywiście poprawna i nie można tego cofnać inaczej.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/