kloczek: SPECS XFree86.spec

Sob, 20 Maj 2000, 14:12:39 CEST

On Sat, 20 May 2000, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Lepiej zrobić skrypt który to sprawdzi jaki to pliki nagłówkowe jądra są
> dostępne i pozwoli lub nie na dalszą kompilacje pakietu.

Hmm .. w sumie od tego jest właśnie %prep i wydaje mi się, że wpadłś na
trop dobrego i przy okazji kompromisowego rozwiazania.
Do XF 3.3.6 jest jeszcze kilak patchy które bedę chciał dołaczyć w tym
także poprawiając sprawy z plikami fonts.*. Zajmę sie tym.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/