Samba + GUI via WWW

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Wto, 23 Maj 2000, 20:55:52 CEST

[poniedziałek, 22 maj 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Może webmin czy jak jemu tam ..

> To może by tak przy okazji zrobić mały zlocik w tym punkcie
> czasoprzestrzeni ? Ja zapewne będę miał trochę czasu żeby się wyrwać (nie
> wiem jak inni).

Powiedz kiedy ci pasuje postaram się dopasować termin z Marcinem
Mazurkiem, jeśli byś się mógł pojawić w Poznaniu to byłoby gr8. Mazek
już coś mówił, że chętnie by Cię zobaczył w P-ń (najlepiej żeby
powiedzieć coś nieco o buildowaniu rpm i specach)

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[             Live long and prosper.             ]=-