Wielowątkowość (było Re: kloczek: SPECS XFree86.spec)

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 26 Maj 2000, 19:56:41 CEST

czwartek 25/05/2000 20:22:03, Artur Frysiak:

> Przy okazji: mod_perl wyprodukowany z naszego perla nie będzie działał z
> apache. Powdód: wątki. Apache ma taką właściwość że jak dostanie moduł
> skonsolidowany z libpthreads to przestaje działać.

Właśnie bawię się mod_pythonem (linkowany z pthreads) i Apacz dostaje SIGSEV,
ale tylko wtedy kiedy moduł ładowany jest jako ostatni. Jak go przesunąć
wyżej, to wydaje się działać. Nie wiem jeszcze z czego to wynika, dopiero
zbieram się, by przjrzeć się temu bliżej.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl

polish  linux  distribution