menu gnome

Pią, 26 Maj 2000, 20:38:22 CEST

On Fri, 26 May 2000, Michal Zawalich wrote:
[..]
> Podsumowując widziałbym coś takiego:
>
> menu
>     Development
>     Games
>     Graphics
>     Multimedia
>     Networking
> 	IRC
> 	Mail
> 	WWW
> 	Misc (dla graficznych "dupereli" typu ping, finger itp)
>     Office
> 	Editors (taka mała propzycja, tutaj chyba lepiej pasuje)
> [...]

Wygląda już znacznie lepiej (IMHO).
Trzy uwagi:
- DockApplets jest niepotrzebne bo aplety mają swoją własna hierarhię
  opisu i nie wiem czy o ile w KDE też można będzie np. wykorzystywać
  WM-owe aplety to czy ich opis nie będzie musiał być inny (na poziomie
  plików kdelnk),
- w System wpadałyby różne aplikacje terminalowe,
- chyba możan dodać Utilities/CD-RW - może nazwa nieco inna ale miałaby
  być to grupa na narzędzia do CD-RW.

Wogóle ustalanie jakiś kryterów przydziału aplikacji do punktu menu może
być też ważne (tak jak powyższa sugestia co do aplikacji terminalowych).

> Zniknąłby wtedy katalog Internet i Applications, a menu Editors znalazłoby
> się w katalogu Office. Brak sprzeciwu == akceptacja i zabiorę się do
> poprawiania pakietów :) .
>
> Na koniec chcę nieśmiało zasugerować, że najlepiej jeśli cała ta
> chierarchia należała do pakietu gnome-core, albo jakiegoś specjanie
> wydzielonego do tego celu.

W repo jest moduł applnk i tak proponowałbym nazwać ten pakiet. Dzięki
temu to tenpakieyt bedzie mógł być wymagany przez gnome-core jak i kdebase
co dałoby tyle, że moznaby używać wspólnej hiserarhii mając tylko GNOME
czy KDE, a także przy różnym stopniu wymieszania tych aplikacji.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/