glibc 2.2 i jajko 2.4.0 test ilestam

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 19 Lis 2000, 00:09:57 CET

Witam!

> Nie ma znaczenia. To był bug w getaddrinfo. Na ftp.pld.org.pl w  /test
> leży już (na 100% dla i586) glibc 2.2 release 4, który zawiera odpowiednią
> poprawkę.

No i nie zadzialalo. Ale tak sobie popatrzylem, upilem pdnsd, wpisalem
nameserver'a do resolv.conf i dziala. Coz, trzeba bedzie zobaczyc, czy nie
ma nowszej wersji pdnsd ktora radzi sobie z nowym glibc.

dzieki za pomoc

                                           POzdrawiam
            Artur