ISO

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Nie, 19 Lis 2000, 10:36:31 CET

Witka Tomasz,

Czy jest jakakolwiek szansa aby uzyskać dobre ISO i686 w najbliższym
czasie ???

Jak pisałem mam zamiar deko pogrzebać w dokumentacji i coś popisać.
Potrzebny będzie do tego xemacs (jednak potrzebował kurcze XFree-libs)
a w domku mam Mandrake 7.2 i pewnie lepiej mi będzie zainstalować PLD
bo będę miał wgląd w system, po drugie będę miał xemacs'a z extras-pld
co pozwoli mi mam nadzieje po krótkim okresie nauki pisać wsio ładnie
bez konieczności aby ktoś to musiał strasznie poprawiać, czy
oznakowywać. Uf do tego jeszcze dojdzie znajomość CVS, no nic trzeba
będzie jakiś weekend na nauki poświęcić. Mało ma człowiek czasu ale
liczę jak systematycznie będę sumiennie powoli pisał to na 100% za 3
miesiące będzie już co czytać. Poza tym wiem iż z w miarę dobrą
dokumentacją PLD ma szanse stać się popularne jak nigdy dotąd a chodzi
nam chyba o to aby zwerbować jak najwięcej młodych zapaleńców coby
dystrybucja ruszała się dalej szybciej.

A może posiadasz jakies dobre starsze ISO ??? nie wiem czy zrobienie
niebotowalnego ISO z ftp pójdzie mi ze starą bootkietką ???
Jakieś pomysły ?

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski