bttv

Wto, 21 Lis 2000, 15:08:49 CET

On Tue, 21 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> to znaczy?
> jesli mialoby to zajac sporo czasu... to moze lepiej poczekac
> az ktos od nich to zrobi :> ew. jak mnie juz przycisnie strasznie
> brak radia... to sie za to zabiore...

Własnie ropakowałem sobie 2.4.0-test11. Tam już wszystko ładnie jest
pointegrowane i dodane jeszcze parę nowych.
Powoli trzaba bedzie sie przygotowywać do przejscia na 2.4. To juz tylko
kwestia czasu raczej. Jeżeli juz to chyba lepiej byłoby spróbować zrobić
backport tego co jest w 2.4 (tak mi się wydaje).