Gnome-core 1.2.4

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Śro, 22 Lis 2000, 19:56:42 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> warning: Unable to find dynamic linker breakpoint function.
> GDB will be unable to debug shared library initializers
> and track explicitly loaded dynamic code.
> (no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no
> debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...
> [..]
> (no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no
> debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...
> (no debugging symbols found)...
> Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
> 0x65a230 in mmxsupport () from /usr/lib/libpng.so.2
              to jest funkcja sprawdzająca czy MMX jest obecny za pomoca
cpuid (czy da się dowiedzieć tego od kernela w inny sposób niż czytając
/proc/cpuinfo?)

> (gdb)
>
> Zdaje się, że coś tu z MMX było grzebane. Jeżeli to będzie to to ktoś
> bezie musiał się z tego wytłumaczyć :)

Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko że: u mnie działa :)

Czy na builderach pakiety są kompilowane z -fomit-frame-pointer? Przed
chwilą przeglądałem źródło (pnggccrd.c) i znalazłem informację że dla gcc
nalezy uzyć -fomit-frame-pointer. mmxsupport jest tak napisane ze bez
-fomit-frame-pointer nie ma prawa działać.

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady