Gnome-core 1.2.4

Śro, 22 Lis 2000, 21:14:37 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Bartek Szady wrote:
[..]
>               to jest funkcja sprawdzająca czy MMX jest obecny za pomoca
> cpuid (czy da się dowiedzieć tego od kernela w inny sposób niż czytając
> /proc/cpuinfo?)

> Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko że: u mnie działa :)
>
> Czy na builderach pakiety są kompilowane z -fomit-frame-pointer? Przed
> chwilą przeglądałem źródło (pnggccrd.c) i znalazłem informację że dla gcc
> nalezy uzyć -fomit-frame-pointer. mmxsupport jest tak napisane ze bez
> -fomit-frame-pointer nie ma prawa działać.

-fomit-frame-pointer by się przydało dodać bo to zmniejsza objętość kodu
wynikowego (jeżeli jest to możliwe to pomijana jest standardowa ramka
funkcji typu "push ebp; mov ebp,esp <reszta kodu>; pop ebp").
W sumie to możnaby dodać nie tylko dla 586/686 toylko tak wogóle.
Z drugiej strony jakś nie mogę skojarzyć dlaczego miałoby to przeczkadzać
w używaniu MXX bo przecież o ile funkcja ma jakeiś parametry to ta
standardowa ramka kodu jest i tak dodawana.

Jeżeli ktoś zna jakieś przeciwskazania do -fomit-frame-pointer to prośba
żeby pisać.