PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 24 Lis 2000, 14:12:54 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 01:32:38PM +0100, Marcin Leszek Mierzejewski wrote:

> Mam całe szczęście CD z wypalonym ISO PLD z przed pół roku i jest to już
> na prawdę dobra dystrybucja, gdzie nie miałem większych kłopotów podczas
> instalacji.

Ja tez mam takie cudo z Konca Pazdziernika. Tez bylo niezle.

> W tej chwili od wprowadzenia glibca 2.2 nie tykam żadnych pakietów, które
> leżą na ftp, bo widząć jakie problemy sprawia przejście na tą wersję,
> skutecznie mnie to odstrasza.
>
> Pytanie: ile tak naprawdę osób w tej chwili używa nowego glibca (czy
> nie lepiej było zrobić osobnego katalogu z nowym glibcem i zostawić
> stare które były skompilowane na 2.1)?

Uzywan nowego glibca. OPrzejscie odbylo sie zupelnie
zezbolesnie.Wiecej problemow sprawil chyba rpm4, bo wuch
przestal dzialac (moj ulubiony program).

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'