PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 24 Lis 2000, 14:20:18 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Lukas Dobrek wrote:

> poprawione pakiety. A nie mamy chyba mocy na trzymanie dwoch
> wersji builderow. Taki stan rzeczy ma ta zalete, ze bedzie wiecej
Nio wlasnie... szkoda marnowac builderow...

> Poza tym moze mozna naprawde nie jestem tego pewien ale moze sie da
> gdy ma sie jedna wersje stabilna wypuszczac nastepna nie po dwuch latach
> jak debian ale po dwoch miesiacach. Dzieki temu jest szansa na utrzymywanie
o! takie y.x gdzie x sie zmienia a nie jest ciagle == 0 ;)

> wersji stabilnej caly czas i na staly doplyw informacji o bledach bo userzy
> i tak beda upgradowac bo to lubia.
a to wiem po sobie ;)))

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|