PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Pią, 24 Lis 2000, 14:22:05 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> aktualnie rpm-y juz sa chyba budowane z rpm-4.0 i takie sa wrzucone
> na ftpka (Tomaszu? FixMe :)

Nie ma co poprawiać. Tak jest w tej chwili :)

> jesli jest stan pakietow sprzed glibc-2.2/rpm-4.0 to moze wrzucic to
> do PLD-1.0, a to co teraz tam jest do DEVELOP? Za jakis czas zawartosc
> DEVELOP poszlaby do 2.0 itd... hm? (czy tez mniej/wiecej tak...)

Cały kłopot w tym, że ilość pakietów przekompilowanych na glibc 2.2 i
pamkowanych rpm-em 4.0 jest już na poziomie kilku setek. To już ejst
daleko więcej niż jedna dziesiata całości.
W miedzyczasie pakiety stare juz wyleciały i ktoś musiałby postawić osobne
buildery w których przekompilowałoby suie zasoby o kilka rewizji do tyłu.

Osobiście niechce mi sie tego tobić ponieważ widzę, że przejście na glibc
2.2 nie wiąże sie z jakąś destabilizacją (to co złe mamy juz za sobą).
Nie znaczy to oczywiście tego że ktoś o ile chciałby się tym zająć to nie
ma tego robić.
Są dobrowolce żeby to uporządkować ?