PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Pią, 24 Lis 2000, 13:19:16 CET

On/Dnia Fri, Nov 24, 2000 at 03:07:07PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> Wyp***** z pracy ??? :(
to napewno jajo 2.2 bym stawiał

> Niby fajnie ale:
> rpm -q --whatrequires glibc| uniq -c | wc -l
>   354
> tyle pakietow do wymiany na 637 zainstalowanych.
co mi tu pokazujesz ? do wymiany jest soft sieciowy i to *jedynie*
w przypadku gdy używasz ipv6. jeszcze jakieś wątpliwości ?

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]