PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 24 Lis 2000, 15:22:07 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

[...]
> co mi tu pokazujesz ? do wymiany jest soft sieciowy i to *jedynie*
> w przypadku gdy używasz ipv6. jeszcze jakieś wątpliwości ?

To znaczy, ze GWARANTUJESZ, ze jesli zainstaluje glibc-2.2.
to to wszystko co dzialalo, bedzie nadal dzialac ?????
I dasz mi to na pismie ???

					Sas.
P.S.
A'propo tej dyskusji.
console-{tools,data} nadal wygladaja na zwalone.
Bo mimo najszczerszych checi nie udalo mi sie uzyskac polskich literek :((
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}