glibc 2.2 - polskie krzaczki

Wto, 28 Lis 2000, 07:36:34 CET

On/Dnia Tue, Nov 28, 2000 at 08:19:47AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)

> G**** PRAWDA !!!!
SOA#1

> Mam console-tools z CVSu
> 0.3.3-8 i jakos pliterek nie mam :(((
[root w arm /root]# rpm -q glibc console-tools console-data
glibc-2.2-7
console-tools-0.3.3-8
console-data-1999.08.29-3

i sh używam (bo jak już pisałem dla csha nie odpala się console.sh, który
przełącza do odpowiedniej mapy, a tym samym ,,włącza'' krzaczki).

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]