glibc 2.2 - polskie krzaczki

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Wto, 28 Lis 2000, 09:05:24 CET

Rafal Dziedzic wrote:

> Dzis wieczorem bede instalowal na kolejnej maszynie... jak nie bedzie
> polskich krzaczkow to klient...

Udalo sie! Mam polskie krzaczki, nie bralem niczego z cvs, wszytkie
pakiety aktualne z ftp. Od ostatniej instalacji z tego co widze
zmieniono miedzy innymi glibc, localedb-source... ale z changeloga nie
wynika ze cos bylo zmienione w tej kwestii. Dzis wieczorem zrobie
upgrade na wczesniejszych maszynkach to bede wiedzial co bylo nie tak...
(tzn na jednej bo na drugiej poszedl sie ... dysk :( i musze zaczynac od
nowa)

Czy to przeszkadza tylko mnie?

Pozdrawiam.
Rafal Dziedzic