glibc 2.2 - polskie krzaczki

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Wto, 28 Lis 2000, 09:30:42 CET

Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> podasz liste pakietow ktore tam wlozyles? bo niewiem czego
> niedoupdejtowalem u siebie..bo z regoly robale sa..chyba ze czasem ich
> niema

Ale dopiero jutro, maszyna jest narazie offline a odwiedze ja dopiero
wieczorem. ;)
Dostaniesz rpm -qa ;)))) moze byc?
Tzn mam liste na kartce ale nie usmiecha mi sie wklepanie 140 pakietow ;)

> nie..ale /me jest za cienki zeby cos poprawic

A to nie mozna bylo zostac przy starej wersji? Ja uzywam jakiejs z
poczatku maja i niestety za kazdym razem musze ja kopiowac recznie. :(

Pozdrawiam.
Rafal Dziedzic