bledy

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Sob, 4 Lis 2000, 20:37:39 CET

On/Dnia Sat, Nov 04, 2000 at 07:16:10PM +0100, Michal Zawalich wrote/napisał(a)
> Witam
> Wczoraj robiłem mały upgrejt do tego co jest na ftp. W sumie poszło bez
> kłopotów, ale było też kilka cierni:
> 1. Po instalacji lilo powinno być chyba automatycznie wywołane
>    (%post ?), bo inaczej może pojawić się przykra niespodzianka.
a mi się to nie podoba automatyczne wołanie lilo. To że instaluje/upgreaduje
lilo wcale nie oznacza, że go używam. Mam i gruba i lilo i od czasu do czasu
testuje albo jedno albo drugie ...

> 2. Po nieprawidłowym zamknięciu systemu nie można uruchomic trybu "single".
Be more verbose. Mi się zawsze udaje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]