bledy

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Nie, 5 Lis 2000, 16:51:42 CET

On Sat, 4 Nov 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[...]
> a mi się to nie podoba automatyczne wołanie lilo. To że instaluje/upgreaduje
> lilo wcale nie oznacza, że go używam. Mam i gruba i lilo i od czasu do czasu
> testuje albo jedno albo drugie ...
W sumie racja, ale może lepszym wyjściem by było gdyby lilo odinstalowywało
gruba, a grub lilo.

> Be more verbose. Mi się zawsze udaje.
Hmm... sprawdziłem jeszcze raz - u mnie nie chce.

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.