dziwne zachowanie login-2.10o-4

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 7 Lis 2000, 15:13:39 CET

Wlasnie zastanowil mnie jeden list od usera,
nie jest w stanie sie zalogowac, ani przez telneta, ani przez ssh

Jak mi pisze w przypadku ssh dostaje komunikat: Permission denied
z telneta login incorrect.

Ja zas w logu mam cos takiego:
[...] login: FAILED LOGIN 1 FROM (null) FOR <user>, Authentication failure

Co jest o tyle dziwne, ze ja sie loguje i to zarowno za pomoca ssh jak i
telneta.

Jakies pomysly co do powodow ??

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}