kolejne pstryki

Wto, 7 Lis 2000, 15:20:04 CET

On Tue, 7 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> On Mon, 6 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [wielki ciach]

> moge sie tym zajac w wolnej chwilce...

Dzisiaj jeszcze spróbuję zmienić jedno w kdelibs. Chodzi o to żeby pliki
nagłówkowe nie wpadały do /usr/X11R6/include/kde tylko bezpośrednio do
/usr/X11R6/include. W takiej sytuacji jak jest to teraz trzeba bezie na to
przygotowywać *wszystkie* pakiety KDE informując je o tym gdzie są pliki
nagłówkowe. Po zmianie w optymalnych warunkach %build bedzie wyglądało
tak:

%build
%configure
%{__make}

Przypomnę także, że warto także z racji tego że KDE to C++ próbować z
dodawaniem do opcji kompilacji (w tym wypadku najczęściej bezie to
CXXFLAGS) opcji typu -fno-exceptions -fno-rtti i -fno-implicit-templates.
Czyli w nieco rozwienietej formie i o ile źródłą konkretnego projektu na
to pozwolą %build będzie wyglądać tak:

%build
CXXFLAGS="%{!?debug:$RPM_OPT_FLAGS}%{?debug:-O -g} -fno-exceptions \
	-fno-rtti -fno-implicit-templates"
%configure
%{__make}

> I tu mam propozycje: moze by tak po tych wszystkich zmianach zastanowic
> sie nad PLD-2.0-rev0, wrzucic to do jakiegos katalogu, "popiescic",
> doszlifowac, doprowadzic do pelnej funkcjonalnosci (co by sie nic nie
> sypalo = 'pobozne zyczenie II^(tm)'), przerzucic to do PLD-2.0
> i *zamrozic* (!), tak aby byla to wersja ktora sobie ktos sciaga, gdy
> potrzebuje wersje w pelni dzialajaca ze swiadomoscia jednak, iz moga tam
> znajdowac sie nieco starsze aplikacje.

Pedzej zamknie się wersję 1.0 i zacznie sie prace nad kolejną. O ile nie
znajdziemy niczego przełomowego do kolejnej wersji to raczje kolejna
wersja to bedzie 1.2, a w miedzyczasie będą 1.1.x (warto bedzie chyba
troche częściej wypuszczać zamknięte człości).