/etc/defaults

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 8 Lis 2000, 09:35:07 CET

On Tue, 7 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Najlepiej jakby takie poprawki robiły osoby które wiedzą co i jak.
> Własnei testuję gnome-libs z poprawką na home_etc. Było to prostrze niż mi
> się to kiedyś wydawało poneważ w zasadzie GNOME jest przygotowane do
> relokacji plików konfiguracyjnych.
osobiscie wydaje mi sie, ze ilosc takich pakietow (ktorym mozna
bezproblemowo poprzerzucac pliki konfiguracyjne do home_etc jest znacznie
wieksza. Dziwi mnie za to fakt, ze np. taki slrn, ktoremu zostal dorobiony
patch na home_etc, w pakietach z dystrybucji trzyma swoje pliki
konfiguracyjne w $HOME zamiast w $HOME/slrn/*. Jesli takie patche maja byc
tylko po to zeby byly to moze sobie je podarowac, hm? :~]
W jednym zdaniu: jak juz jest cos zrobione, to niech to bedzie w pierwszej
kolejnosci wykorzystane... poki co to moj $HOME wyglada jak jedna
wieeeelkaaa kropka :>

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|