kolejne pstryki

Czw, 9 Lis 2000, 13:30:31 CET

On Wed, 8 Nov 2000, wrobell wrote:

> On Wed, Nov 08, 2000 at 09:49:00AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

> Nieprawda. Bardzo często czytam pliki nagłówkowe, np.: w przypadku
> gtk. Są świetną dokumentacją parametrów funkcji, tego co zwracają,
> jakie sygnały są przez dane kontrolki/komponenty wysyłane.

Ja bym powiedział jedna że ten katalog to worek a od lokalizowania plików
nagłówkowych jest polecenie locate (i takiech rzeczy w przypadku plików
nagłówkowych gdzie co leży *wogóle*/*nigdy* nie na leży za mocno
zapamietywać bo to przeciążanie łepetyny).

> I fajnie, że pliki nagłówkowe są pogrupowane w /usr/{,X11R6}/include
> dla gtk+, ncurses i qt. I proszę tego nie zmieniać, bo korzystam
> z nich dosyć często.

Owszem tyle, że te pliki używasz nie w postaci:

#include <plik.h>

tylko:

#include <kat/plik.h>

bo ktoś pomyśłał wcześniej że może by tak coś pogrupować.