kolejne pstryki

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 9 Lis 2000, 13:37:24 CET

On Thu, Nov 09, 2000 at 01:30:31PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja bym powiedział jedna że ten katalog to worek a od lokalizowania plików
> nagłówkowych jest polecenie locate (i takiech rzeczy w przypadku plików
> nagłówkowych gdzie co leży *wogóle*/*nigdy* nie na leży za mocno
> zapamietywać bo to przeciążanie łepetyny).
Ale jest różnica pomiędzy:

  grep select /u[TAB]X[TAB]i[TAB]gtk/gtkcli[TAB]

  grep select $(locate /usr/X11R6/include/gtk/gtk)

> Owszem tyle, że te pliki używasz nie w postaci:
>
> #include <plik.h>
>
> tylko:
>
> #include <kat/plik.h>
>
> bo ktoś pomyśłał wcześniej że może by tak coś pogrupować.
I bardzo dobrze, np.: w przypadku ncurses:

[wrobell w pred wrobell]$ ls /usr/include/ncurses/
curses.h  eti.h  form.h  menu.h  ncurses.h  panel.h  term.h  termcap.h  unctrl.h

Jak widzisz są tam różne pliki nagłówkowe, których nazwy równie dobrze mogą
używane przez inne programy, a wszczególności menu, panel czy term.

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>