patche rawio i crypto dla util-linux-2.10o - warunkowe budowanie

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Nie, 12 Lis 2000, 19:29:43 CET

On Sun, Nov 12, 2000 at 07:15:27PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> A mógłbyś przyszykować patch do rawio do kernela ?
Wolałbym, żeby ktoś to zrobił, kto tego używa, bo ja szczerze
mówiąc, to się tylko domyślam co to jest (zapisywanie danych
na partycjach/urządzeniach bez filesystemu - coś co może być potrzbne
oracle'owi?).

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>