Gnome

Nie, 12 Lis 2000, 21:21:49 CET

On Sun, 12 Nov 2000, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> To wiem, ale na podmontowanej partycji wywala ostrzeżenie, że może zdrowo
> namieszać. A ja chciałem wykonać coś takiego bezpiecznienie jak robi na
> starcie systemu, a tam przy fsck /dev/hda7 nie wywala takiego
> tekstu.

Zastanów sie chwilę .. pzrecież przy starcie systemu fsck np. root fs-a
jest wykonywane na podmontowanym systemie plikowym.
Nie ma jakeigoś specjalnego trybu pracy dla inicjacji.
Powyłaczaj to co generuje ruch na dyskach i odpal fsck.

[..]

> A oto i wynik:
>
> open("/usr/X11R6/lib/libdb-3.1.so", O_RDONLY) = -1 ENOENT (No such file or directory)
> open("/usr/X11R6/lib/mozilla/libdb-3.1.so", O_RDONLY) = -1 ENOENT (No such file or directory)
> open("/lib/libdb-3.1.so", O_RDONLY)     = 4
>
> I z tego co widzę to jest to jedna wersja

Owszem. Popatrz w strace tych padów. Zajrzyj do nsswitch.conf oi zobaczy
czy masz wpisy z db. Sprawdź z czym jest linkowane /lib/libnss_db.so.*