glibc 2.2 - obserwacje

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 13 Lis 2000, 14:18:47 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Jan Rekorajski wrote:

> O, i nie masz problemów? Może podaj jakie to serwery (ile procków/pamięci/
> jaki mniej-więcej to sprzęt) i co na tym chodzi? Mniej się będę bał ;)

Hmm, wszystko jednoprocesorowe.
Na razie z produkcyjnych maszyn to:
router-firewall-load-balancer (na Polpak i POL34),
maszyna to Celeron-333 na płycie BX, dysk jakiś stary IDE 2GB, 64MB RAM,
karta 4-portowa D-Link DFE-570.
w sumie przełazi przez to cały rucz, z czego spora część jest NAT-owana,
w dodatku kupa ip rule.
Niedługo przelatuje na niego wieloport i dojdzie piąty ethernet.

Drugi to główny serwer, P3-500, 256MB dysk SCSI 18GB IBM-a, kontroler
najnowszy Tekram 53c1010. Działa na tym
- apache + php (ok. 100 virtual)
- sendmail + pop (ok. 300 kont, większość "virtualnych")
- mysql
- bind (ok. 300 domen)
- squid
plus standard, ssh, ftp, snmp

Userów "konsolowych" jest kilkunastu.
ruch na www/poczta podchodzi pod megabit/sek.

> Ja, narazie na 2.4 mam tylko firewall i nameserwer, a przymierzam się do
> webserwera.

Ja resztę przestawiam sukcesywnie. Na razie trochę ostrożne
bo np. miałem problemy z ppp.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.