glibc 2.2 - obserwacje

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 13 Lis 2000, 16:52:59 CET

[poniedziałek, 13 listopad 2000], Konrad Stepien napisał(a):

> Hmm, wszystko jednoprocesorowe.

Oooo, i tu jest pies pogrzebany, ja mam 2 albo 4 procki w każym :)
Ale będę miał niedługo nowy serwer to potestuje na nim 2.4 i zobaczymy...

Janek

PS dzieki za reszte info
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio