glibc 2.2 - obserwacje

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 13 Lis 2000, 19:21:06 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Artur Frysiak wrote:

> Problemem może być netfilter na maszynie SMP.
> U mnie jedna masyzna musiała być minimum 2x dziennie resetowana z powodu
> deadlocka na jednym z procesorów.

A na jakim jądrze ?
Bo ja na < test7 też to miewałem, tylko na jednym procku. No i mi
oczywiście maszyna zdychała całkiem.
A i na test9 czasem zawisa na sztywno w momencie gdy zmieniam
konfigurację NAT-a a w tym czasie jdzie jakiś ruch przez router.

Ja podejrzewam coś w okolicach connection tracking.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.