kolejne pstryki

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 14 Lis 2000, 08:35:07 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ech to jest chwyt typu "a u was biją murzynów" :> pomijając już to, że db3
to prawda... argument poszedl troche bokiem ;)

> wskoczyło na miejsca db1, a cały podział był dość sztuczny i wynikał z
> tego, że następna wersja nie zastępowała konsekwentnie poprzedniej.
no wlasnie... jesli chcialbym miec pewnosc, ze aplkacja nie korzysta juz
z db1/db2 podczas uruchamiania/kompilacji to czy wystarczy, ze wynikiem
z rpm -qa | grep db1/db2 byl NULL?

> Ja widzę pewne korzysci z rozwiaznia jekie proponuję, Ty widziesz inne
> przy innym. Nie próbuję się upierac przyt swoim ale próbuje znaleźć
> dodatkowe argumenty które nas obu i innych miałyby przekonać za jednym
> bąć drugim ponieważ uważam, że argumenty w kręgu których poruszamy się do
> tej pory są niewystarczające. Zrozum to i zacznij też sam to analizować w
> oderwaniu od tego za którym rozwiazaniem osobiście się opowiadasz.
Ja boje sie tylko jednej sytuacji:
plik xxx.h z pakietu *-devel-* jest w konflikcie z plikiem yyy z
pakietu...
1. mozna przyjac, ze jezeli duze aplikacje nie beda sie ze soba gryzly
(np. gnome/KDE/Perl czy cokolwiek innego) to wrzucamy to do tego wora,
a kazda aplikacja mniejsza, ktora sie pojawi i zacznie sie klocic
z tymi plikami bedzie musiala leciec do %{_includedir}/%{app_name}

lub

2. wszystkie aplikacje leca do %{_includedir}/%{app_name},

w tym momencie zaprzestaje mieszania i przyjmuje w takim ukladzie
koncepcje nr. 1. Tak tez przerobie w takim razie qt i cale kde, wiec
jesli ma ktos cos naprzeciwko, to niech da znac. Pozostaje jeszcze
tylko kwestia, co bedzie uznawane za "duza aplikacja" vs. "mala
aplikacja" :)

pozdrawiam,
rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|