SCSI

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 13 Lis 2000, 20:20:47 CET

Witam!

> zeby moc czytac z CDka potrzebny jest sr_mod (!=sg)

OK! Dokompilowałem moduł i faktycznie czyta, ale dalej mam problem z
automatycznym ładowaniem modułu ide-scsi. Parametr append="hdc=ide-scsi" w
lilo.conf nie daje żadnych rezultatów. Czy powinienem w takim razie
ładować go za pomocą modprobe w modules.conf?

                                                    Pozdrawiam
                                                       Artur