SCSI

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 13 Lis 2000, 21:30:43 CET

Witam!

> tak bajdełejem to wszystkie te moduły o jakich była mowa są w
> dystrybucyjnym kernelu.

Tyle, że ja żyję na krawędzi i bawię się w 2.4.0-test10 + test11-pre4 :)))
A 2.2.17 to jeszcze moje stare kompilowane ze źródeł tak na czarną godzinę
jak nie odpali 2.4.
Poradziłem sobie z tym CD'ekiem wkompilowywując SCSI z przyległościami na
stałe. Ale cały czas ciągnie mnie do zmodularyzowanej wersji i odpowiedzi
co z modułem ide-scsi (czyli jak wymusić jego ładowanie).

                                            Pozdrawiam
                                              Artur