dokumentacja

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 17 Lis 2000, 10:39:29 CET

Hello Rafał,

Friday, November 17, 2000, 10:11:17 AM, you wrote:

RKR> Wspomagać można coś co już istnieje,
RKR> a tu trzeba by dopiero zacząć :)

No dobra ale jak piszę, nie można sobie pisać byle co myszę mieć jakiś
spis treści. ;)

RKR> Tak jak już pisałem, IMHO najbardziej by się przydał
RKR> podręcznik administratora: na początek o rc-skryptach, rc-inetd, itp.
RKR> Zarysu żadnego nie ma ale też nie ma co wyważać otwartych drzwi,
RKR> tylko przyjrzeć się podręcznikom RH itp.

Jeśli masz gdzieś linki do takowych podręczników to proszę bardzo o
link to sobie lookne bo się do tej pory chyba z tym nie spotkałem
zawsze odchodziłem sam. Zaczynam coraz bardziej zastanawiać się nad
tym że w PLD nic nie mówi się prawie o security więc tak może w
dokumentacji ??? trochę o tym.

RKR> Jeszcze co by się mogło przydać to rozwinąć dokumentację devel,
RKR> opisać rzeczy które istnieją a nie mają dokumentacji lub jest gdzieś
RKR> w plikach tekstowych na PLD-doc (o home-etc,
RKR> o automatyce do gzipowania dokumentacji, o budowaniu z debuginfo,
RKR> o tym co jest w font-style.txt, o fix-info-dir i łataniu info ...)

Oglądałem PLD-doc z CVS w sumie niewiele tam jest. Nie wiem jak z
openbook sobie poradzę czy ułatwienia są tylko w xemacs ??? Co do
rzeczy devel niestety Rafał jestem ciemny, nigdy nie budowałem
pakietów (i raczej nie bede miał na to czasu, jak mi coś potrzeba to
sobie sam kompiluję, natomiast jak czytat listę to widzę jaki ze mnie
leszcz ;) hehe wiem że ludzie z PLD to elita polska i jakbym miał się
do nie zaliczać to skakałbym z radości, ale wszystko to kwestia czasu
;) a ja tegoż nie mam aby robić 10 rzeczy na raz, dlatego podejmuję się
tego co jestem w stanie zrobić od ręki czyli klepać po klawiszach.
Myślę że z czase się dowiem więcej o devel bo mam pomysły na
dołączenie jakiś fajnych pakietów do PLD ale na razie nie ma szans,
może next year. Dlatego trzeba mi podesłać adres osoby którą będę mogł
na priva nękać "głupimi" pytaniami, bo na liście lepiej tego nie robić.

RKR> Ja teraz jestem mało ,,dyspozycyjny'' i nie mam czasu
RKR> na obmyślanie koncepcji więc musisz sam (chyba że ktoś pomoże?).
RKR> Jak jakieś techniczne problemy będziesz miał to
RKR> postaram się pomóc.

Nie wiem czy bym się podjął wymyślania sam koncepcji, może to i racja
bo developerzy i tak nie za bardzo potrzebują podręcznika admina ale
taki jest bardzo potrzebny. Sam ostatnio się meczyłem z ftpd-BSD bo w
manie pisze jak wół że plik ftpchroot ma byc w etc a jak sie potem
okazało ma byc w /etc/ftpd. Czyli man nie uwzględnił zmian PLD
natomiast nigdzie więcej o tym nie pisze, chciaż domyślić można się
było całkiem szybko ale jak ktoś bardzo ufa man'om (jak ja) może po
prostu nie sprawdzać nawet że istnieje taki katalog jak /etc/ftpd.

--
Best regards,
 Marcin